Fezen

A Fezenről. Kívülről, belülről. Klubról, Rádióról, Fesztiválról. Képpel, betűvel, videóval… Szólj hozzánk itt, vagy írj a fezenblog[kukac]gmail[pont]com címre.

Facebook

Friss topikok

2010.09.12. 15:56 capella

Kinek mi? És miért? Meg egyáltalán.

Feltettük azt a kérdést Facebookon (a rádió profilon, nem a fesztiváloson), hogy kinek melyik koncert tetszett a legjobban a 2010-es FEZEN-en. Kommentválogatás:

Diána Fűrész: Akiken én voltam egyikben sem csalódtam. Ákos a látványelemekkel tűzdelt produkció miatt volt igazán nyerő :D jó választás a háttér vetítés, bár voltak bakik "elfelejtettem a szöveget, de a refrénnél majd csatlakozok" :D meg egyebek, de ez belefér. Ákos meg Road részemről a best :) de nem tudok rosszat mondani a többi együttesre sem :P

Bogi Bódig: Legjobbak:ákos,Belga,DikiD,Hősök,Jurij,Vad Fruttik!És az Agregátor(leánykori nevén:30y...aki ott volt,érti...)talán Pataki Attiláék játszottak kicsit már öregesen.tudom,nem fiatalok,de ahhoz képest nagyon jól nyomták!nem volt olyan előadó,aki nem tette volna oda magát maximálisan!szóval köszönöm!:)

Melitta Németh: rómeóvérzik. nekem az volt a #1 :) persze a többi amin voltam, mind jó volt :)

Mihály 'Mitya' Tatai Blind Myself nagyon nagy volt! (Y) \,,/(>_<)\,,/

Romi Liel :רוימי ליאל ‎30y durva volt utolsö mär álni se birtam road is jó volt de a boxereres csávo (n)

Máté Godár: a Gamma Ray volt a legjobb szerintem, nekem legalábbis nagyon tetszett!! :D

1 komment

Címkék: fesztivál fezen


A bejegyzés trackback címe:

https://fezen.blog.hu/api/trackback/id/tr662290781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nereida2 2011.03.05. 15:59:54

Sziasztok! Fezenezők! Kérlek, segítsetek a szakdolgozatomban evvel a kérdőív kitöltésével! Ha van olyan ismerősötök, aki volt már a fesztiválon, légyszi adjátok tovább a linket! Köszi előre is! Orsi
spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dDlSMk1rbGk3OTVleWxqWE5sLWd5ZFE6MQ&ifq
süti beállítások módosítása